Saturday, August 27, 2011

Tsunami Cinta Kembali Lagi





hish... ntah pape je.. raya da nak dekat. tapi gaduh tetap on. hurm... maybe it'll be serious soon. saya cam nak redha je la ape nak jadi kali ni. dia tak mampu buat segalanya utk saya. tu bukan tanda seorang lelaki yg benar2 cintakan seorang gadis. betul tak?


mungkin dalam hal ni saya juga salah. tapi perkara tu sgt terkesan di hati. salahkah saya utk merasa kecik hati? saya bukan marah. cuma hati kecil merajuk. saya tak kesah dia keluar malam dengan kawan2 asalkan tak b'campur dgn pompuan. asalkan balik awal dan at least janji dengan saya dia takkan pandang pompuan lain.. atau ingat saya selalu.. atau tak nakal2.. tak kesah la dia nak bagitau dlm gurauan sekalipun. ini tak... dia marah saya. katanya dia kecik hati sbb saya slalu merajuk time dia nak keluar lepak dgn kawan2 (yup...saya mmg teruk). tapi takkan jadi teruk kalau dia pandai tackle hati saya. saya cuma mahu rasa secure dgn segala perkara yg dia buat. dan nak hepi2 saja. but now, he won't be able to contact me anymore. padan muka dia. 


yelah... selama ni kalau call saya asyik mengantuk je.. tp gerenti for sure kalau keluar dgn kawan2 kul 12 tgh mlm pun still boleh tahan ngantuk lagi. kan bagus kalau tak leh contact langsung. tak de lah nak ungkit mengungkit lagi. nampak sgt dia tak sayang saya. 


episod cinta saya ibarat membuka pekung di dada. but who care? this is my diary.. kalau tak nak baca, sila lah keluar dari sini.


hati itu bukan milik kita. ia milik Allah SWT. bila2 saja hati itu boleh berubah kalau dikehendakiNYA. tapi pokok takkan bergoyang kalau tak ada angin kan?


1 comment:

  1. kenapakah ini..?? tsunami melanda lagi..?? bawak byk2 bersabar ye cik tinie..

    ReplyDelete