Sunday, August 21, 2011

Memori: My Girl

mesti korang ingat lagi drama hebat korea My Girl. yup... tgk berapa kali pun still tak puas. tapi entri ni bukan nak citer pasal My Girl ke... Gong Chan ke.. Yoo Rin ke.. tapi.........................

saya nak highlight some words dlm drama t'sebut yg saya sedang pk 2 3 arini. nak tau apa??? sebelum tu kita tgk soundtracks from drama My Girl ni.. Jommmm.....







"kalau rasa nak larikan diri, jangan pergi luar negara @ jauh2. larilah kat tempat yg tinggi"

lebih kurang la ayat dia. yup... saya rasa cam nak pergi jauh2 jek.. maybe dpt kurangkan sikit beban perasaan yg saya hadapi skrg. tukar angin mungkin lebih baik utk saya skrg..

hurrmmmmmm........



p/s tak sabar nak balik kedah next week. saya ada peluang pergi jauh dari tempat saya berada skrg. so tak payah pergi tempat tinggi2....

No comments:

Post a Comment