Monday, August 22, 2011

Saya Tahu Awak Sedih




jangan sedih2.. awak kene happy2 slalu. hidup perlu diteruskan. saya yakin awak akan lebih happy dan bahagia walau tanpa saya. 



tak ada lagi yg mengongkong

tak ada lagi yg sensitif melampau

tak ada lagi cemburu buta

tak ada lagi curiga



lihat... awak pasti akan happy hidup tanpa saya. saya pasti awak akan lebih bebas.




tak ada lagi yg menghalang awak pergi mancing ikan dari gelap malam sampai cerah pagi
(saya cuma bimbangkan awak. bukan mengongkong)

tak ada lagi yg menghalang awak keluar lepak dari malam sampai awal pagi
(saya bimbang hati awak berubah)

tak ada lagi yg mempersoal kejujuran dan kesetiaan awak
(saya mengaku saya cemburu. sebab masa awak bersama orang lain lebih banyak berbanding masa awak bersama saya)



lihat.... tanpa saya awak pasti akan lebih bebas dan happy.




kita tak akan bertegang urat kerana curiga saya lagi

kita tak akan bergaduh kerana salah faham lagi



percayalah awak akan bahagia hidup tanpa saya. lupakan saya dan hiduplah sebagaimana yg awak inginkan dalam hidup awak.



No comments:

Post a Comment