Sunday, August 28, 2011

Happy Eid to All



sebelum kami sekeluarga bertolak balik kampung di Kedah malam ini, saya dan keluarga berbesar hati mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin kepada anda., sesiapa yg sudi singgah blog ini.


saya susun sepuluh jari seikhlas hati memohon jutaan kemaafan dan keampunan pada sesiapa saja yg pernah saya lukai. wholeheartedly, i'm sorry... maafkan saya.


sebelum saya undur diri, saya tinggalkan video ini utk anda. moga aidlifitri ini lebih bermakna buat anda semua. sehingga berjumpa lagi (kalau panjang umo).


alamak.... lagu yg dicari tak jumpa la... tak ingat tajuk dan penyanyi... yg pasti lagu tu sedih je... utk dituju buat si dia. huk3...


apa2 pun utk anda semua, saya tujukan lagu ini yek.. Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin






No comments:

Post a Comment