Monday, December 6, 2010

myresepi.com... a fReE gEtaWay fOr a DeLiCioUs mEnU

haa... korang da bangun tido ke belum ni?? atau ada yg baru je nak tido??? emm.... ape pun salam pagi yg ceria buat korang2 sume....

emm... sama cam ari2 lepas... arini aku duk pikir nak masak menu istimewa ape utk santapan family aku. susah jugak erk nak kene pikir2 ni. macam ni rupenye seorang isteri bertungkus lumus memikirkan menu utk santapan suami dan anak2. untung la sape2 dapat isteri yg pandai masak dan kreatif pasal masak2 ni.. tahniah buat anda!! hehehe...

haa... sepanjang 2 3 arini ada la 2 resepi best yg da aku usahakan. nak tau??? check this out..........


haa... amacam?? nampak x best??? ala korang... sampai ati... jgn pandang rupe je tau.. klu korang nak tau ni la Ayam Phat Phet. masakan dari thailand.. lauk ni femes tau kt kelantan. macam2 phat phet ada. yg paling best phat phet belut. memang kegemaran org sana. ayam phat phet ni memang sangat2 best. suke sgt.. mom pn puji dan tanya apa resepi dia. wahhh... mom puji maknanya t'sangat best la tu.

hehe...nak tau aku belajar dr mana?? ngan sape??? haaa.... tungguuuuu.... hehehe..

jom kita zassss hasil masakan aku yg kedua lak... layannnn...




kek pisang babe... xsangka t'sangat la senang dan mudah nak buat kek ni.. dan hasilnya memang sangat sedap.. macam kek pisang kat kedai.. fevret abah ni...

tu dia... memang best la menguji skill memasak aku time cuti2 camni. buat korang yg suka masak dan sentiasa ada masa dan peluang utk belajar masak, jom kita sama2 browse http://www.myresipi.com/top/allrecipe. memang walllaaaaa la resepi2 kat situ.

syabas buat myresepi.com..

No comments:

Post a Comment