Sunday, December 5, 2010

...mOrNinG aLLz!!!!!!

selamat pagi dan salam sejahtera buat teman2 sekalian...
(mcm nk bg ucapan lak aku ni)


pagi2 kene ceria babe.. jgn sedih2 tau...

so.. di pagi yg ceria ni... ape plan korang sume for the whole day? of cos plan hanya utk orang2 yg xde keja cam aku ni. huhuhu...


emm... minggu ni bila bangun pagi je 1st thing aku kene fikir.. ape menu utk arini yek? mom keje pagi la this week... so shift aku lak masak memasak utk mkn tghari....
(ada la jgk keja bg org cm aku ni kan...
postor... postor... postor..

tapi apa yg penting arini aku sedang menunggu parcel dr hubby. hopefully smpai la arini.. need it as soon as possible..
agak2 ape kandungan parcel tu yek??


  • teddy bear?? (hehe...)
  • makanan??? (logik ke?)
  • baju? (emm... pantang bg hubby bg bj tau)
  • bunga? (mn ade org pos bunga)
  • buku?? (emm maybe...)
  • makeup? (hahahahaha...)
  • perfume? (no komen..)


yg penting korang tembak xde satu pn yg kene. hahahahaha....


so... ape erk????


UBAT RESDUNG......


kakakaka....


pos ubat resdung?? tentu korang pikir x msuk dek akal kan? tp itu la hubby... xleh dgr aku sakit... thanx a lot hubby... i love u much much much


so kawan2... ape citer korang lak arini??? ape pn... i wish u all happy & bahagia always k..

No comments:

Post a Comment